خاطره

۵/۲۲/۱۳۸۸

خاطرات خوب یا بد،اسمشان خاطره است.حرفشان حرف گذشته است و یادشان یاد قبل ترهای ما.گاهی وقت ها دوست می دارم خاکی را که روی یک عکس کهنه نشسته و گاهی دوست می دارم برگردم به روزهای آن عکس و گاهی دوست می دارم قبل تر از آن عکس را.زندگی ما پر شده از خاطرات.خاطراتی که برای من یک جاذبه ی خیلی عجیبی دارد.با خاطرات زندگی می کنم و نمی دانم خوب است یا بد،زندگی کردن با این خاطرات.امیدوارم روزی که تبدیل به یک خاطره می شوم،روزی که عکسم می رود روی لبه ی شومینه،روزی که گرد و خاک عکسم را پاک می کنند،کسی باشد که از ته دل بگوید:"کاش بودی و کاش بودم".....

دیروز روز خوبی برای من نبود.از یک چیزی خیلی غصه خوردم.همان غصه ای که حتی موقعی که 2روز پیش با تو بودم خوردم.نتونستم غصه نخورم و به دلداریهات توجهی نکردم.حتی وقتی دستت تو دستم بود....غصه خوردم.

این عکس من را می برد به دوران قشنگ کودکی.یادش به خیر.این عکس را تو متل قو کلاردشت گرفتیم.آدمای این عکس الآن واسه خودشون آدم حسابی شدند....یادش به خیر.

12 دیدگاه:

مهرنوش گفت...

راس ميگي ..

ي موقع ي سري عكسا .. ادم رو واقعا متحول ميكنن ..

چه پست خوبي بود ... واقعا حال كردم ..

ميگم نديدم به روز شده باشي ... اين دو تا پستت رو نديده بودم :(

دریا(کافهء زیر دریا) گفت...

چه عکس نازی بود مبین.چرا انقدر غصه میخوری؟چرا دلت گرفته؟وقتی یکی دستای آدمو میگیره آدم خیلی خوشبخته.نباید دیگه غصه بخوره مبین عزیزم.

R.mita گفت...

یاد خاطرات قدیم افتادم

فرناز گفت...

کلاردشت ... عااااالی بود .
منم عکسای بچگیام تو کلاردشت واقعا برام خاطره س...
برم آلبومم رو ببینم .

مانليا گفت...

خاطارت بد گذشته خيلي باحال مي شوند در آينده.
بيچاره فقط فك زده.خب به دل داري هاش توجه كن.هر چند من خودم بدم مياد از دل داري دادن و شنيدن.

كلاردشت چه خوبه!

دلفین چپ دست گفت...

به به.چه عکس قشنگی.چه آدمای قشنگی.البته وسطیه از همه خوش تیپ تره.

SIM گفت...

یادش به خیر! چه سفری بود!
تیپ ها رو نیگا.. ((:

papary گفت...

همیشه به عکسای قدیمی که نگاه میکنم همه اون صداها و حرفا و حتی گاهی حسی رو که موقع عکس انداختن داشتم تو ذهنم میاد.

نبینم دوست حونم ناراحت باشه و غصه بخوره

sunrise-avenue گفت...

خیلی با ورق زدن آلبوم حال میکنم البته که هرچی قدیمی تر بهتر و صد البته که درجمعش بیشتر میچسبه!
منم ایزن از استیل وسطی خوشم اومد .عینکش شبیه گربه نره س!

راستی اگه ازون علامتای میتی کمون توئم داری قبلا هم عرض کردم یه چن روزی قرضش بده ما به دوستامون نشون بدیم پلیییز.

Meci گفت...

کاش میشد بزرگ نشیم
روز خوبی برات نبود؟؟لالایی ویگن گوش بده برادر!

z گفت...

قابای قدیمی، آلبومای قدیمی.. و اوون ماده ی ژلاتینی زردرنگ روی عکسای قدیمی آلبوم..

عکس خیلی شیکی یه! :)

nazanin گفت...

زیبا بود. ممنون