برگ برنده

۵/۱۸/۱۳۸۸

حکایت این روزها و حکایت روزهای قبل و روزهای پیش رویم.حکایت ثانیه های قابل تامل و حکایت تمام روزهایی که برگ برنده زندگی من بوده اند.بگو ساعت شنی دنیا بایستد.بگو قطار ساعت 10:10 بایستد.بگو تاکسی در راه نماند و سر موقع برسد.بگو هوا بارانی نباشد و زمین خیس نباشد...چرا راه دور؟...به خودت بگو بایستی...تا من جا نمانم...تا دست کم یکی از برگ های برنده را رو کنم.


سنگ روی سنگ نمی ماند اگر یک دانه از شن های ساعت شنی آن وسط مسط ها گیر کند

حالا که شب ها تا 5صبح بیدارم...حالا که...

این آهنگ رو تو وبلاگ قبلی گذاشته بودم.خیلی انگاری استقبال شد ازش.125بار ازش دانلود شد.گفتم بد نیست اینجا یک بار دیگه بذارمش.....یاد قرمز به خیر


عاشقم من،عاشقی بی قرارم

کس ندارد،خبر از دل زارم

.

.

.

دانلود

11 دیدگاه:

papary گفت...

اول شدم...هورااااااا


ایول! این آهنگرو خیلی دوست میداریم و ممنون

دلت خیلی پره ها برادر

مانليا گفت...

به مثل اينكه زنده اي شما؟به سلامتي!

ناشناس گفت...

اين آهنگ براي دانلود گذاشتن هم لمپنيه ها

sunrise-avenue گفت...

اهکی!
من تا 6 و 7 بیدارم!!!

ناشناس گفت...

اين قشنگ تره!

elham گفت...

سلام مبین جان خوبی داداشی گل من؟ دلم برات خیلی تنگ شده گل پسر نمیایی پیش ما دیگه...قربونت آدرس لینکتم درست کردم..خوشحال می شم بیا پیش ما

sunrise-avenue گفت...

کجایی اونوخ شما؟!!

فرناز گفت...

ولی کاش یک دانه شن یک جایی گیر کند .

nazanin گفت...

زیبا بود

papary گفت...

قالب جدید مبارکه
منو لینکم میکنی؟:دی

z گفت...

مهم نیست که این رفیق من چقدر بد قوله.. :پی

این قالبه جاش همون زیره؟ :دی بهرحال تغییرات تازه به اینجا می آد!