سلام

۵/۰۶/۱۳۸۸

سلام دوستان عزیزم.
به خاطر بعضی از مسائل و یک سری مشکلات شخصی نوشتن در بلاگفا را بوسیدم و گذاشتم کنار.خیلی خوشحالم که به خانواده بلاگر پیوستم.سعی می کنم اینبار بهتر از قبل بنویسم.

*من نتوانستم آرشیو بلاگفا را به اینجا منتقل کنم.آیا اصلا میشه؟راهی هست؟دوستانی که با بلاگر کار می کنند اگر کمک کنند ممنون میشم.

3 دیدگاه:

پرهام گفت...

سلام
خونه ی جدید مبارک
به من که کسی آدرس نداد شانسی اینجا رو پیدا کردم!
می تونم لینکت رو عوض کنم ولینک جدید رو بذارم؟

باقالی گفت...

مبارکـــــــــــــه ...
تو هرجا که بری من میام میخونمت !

البته یه کمی اینجا غریبی میکنم ،انگاری که رفته باشی مریخ ! ( حالا من مثال نزنم کسی نمیگه این لال ه هااااا )

فرناز گفت...

سلام
چون نمی شد کامنت خصوصی گذاشت اینجا برات کامنت گذاشتم و امیدوارم آخرین نظراتت رو بخونی .
هدف از این حرکت یه جورایی اعتراض به صدا و سیما به خاطر مهم کردن این سریالها و بها ندادن به بزرگان خودمون هست و اصلا هدف سیاسی ای توی این حرکت نبوده . دوستان به من هم تذکر دادن و من قسمتهای سیاسی ای رو که نوشته بودم حذف کردم . یواش یواش داره تعداد کسانی که تو این حرکت شرکت می کنن بیشتر میشه و متاسفانه هدف اصلی این پست مشترک داره کاملا از بین میره . قرار بوده این مسئله و هماهنگ شدن ما علنی نشه و اسمی از کسی برده نشه . یک چیزی تو این مایه ها باشه که مردم شب می خوابن و صبح بلند می شن می بینن تمام بلاگفا پر شده از نوشته هایی درباره یک مطلب خاص و مطمئنن کسانی به این حرکت دعوت میشن که مورد اعتماد باشن . به هر حال عکسی که گذاشتی مساله رو خیلی سیاسی کرده . این تذکری بوده که بقیه ی دوستان به من دادن . ممنون میشم اگه لطف کنی و توی قسمتای خیلی سیاسی پستت یه تجدید نظری بکنی . چون اصلا پست سیاسی نیست . واسمی هم از کسانی که توی این حرکت شرکت کردن نبری . بازم ممنون میشم و امیدوارم به کسانی که دارن این کارو ادامه میدن این حرفا رو بزنی و هدف اصلی رو براشون توضیح بدی . مرسی .